Blogmeet @Gourmand.

A fost un nou blogmeet. Nu mai știu al câtelea, nu am stat și nici nu voi sta niciodată bine la cifre. Pur și simplu, nu-mi plac și mă feresc de ele. De data aceasta, am stat puțin, determinată de datoria mea zilnică. A avut loc la Gourmand (pe pietonalul Unirii) și ce am constatat din prima la acest local, sunt prețurile mici. O cola la sfert e doar 3 lei, un hamburgher e 5 lei. Deci, merge când te prinde foamea în oraș!

Dincolo de asta. blogmeeturile astea îmi plac pentru oamenii frumoși care scriu, cu idei și de aceea, și particip. Îmi place că vârsta n-are importanță, aici, la blogmeet. Pur și simplu, dacă ai un blog, dacă scrii, dacă îți place să scrii, face parte din comunitate și absorbi multă informație. Afli de evenimente pe care nu le știai, de regulă, cele culturale. Afli despre persoane cu care cei din comunitate le-au întâlnit.

Nu știu ce a fost până la final căci nu m-am întors, gândind că la ora 20.00, nu mai găsesc pe nimeni, dar am o mică observație. Mi-ar plăcea să dezvoltăm idei pe blogurile noastre, să sprijinim cauze, poate chiar campanii umanitare sau sociale. Suntem o comunitate destul de numeroasă care poate fi o voce în comunitate! Una peste alta, Blogmeet înseamna prietenie, idei, tinerețe!

P.S. A să nu uit! Trebuie să remarc amabilitatea domnișoarei care ne servea, drăguță, prietenoasă, deschisă. Îmi place un local când și personalul nu e acru!

Comentarii